مدیریت شهری مشهد پای کار برگزاری انتخابات اکران‌های شهری با محوریت مشارکت در انتخابات در مشهد اجرای طرح مهرورزی با محوریت پیشگیری از اعتیاد در مساجد مشهد پرداخت مطالبات پیمانکاران شهرداری مشهد با همکاری بانک شهر | ۵۹ دستگاه اتوبوس وارد چرخه خدمات‌رسانی می‌شود دعوت شهردار مشهد مقدس از مردم برای حضور باشکوه در انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۳ روایتی گرم از کوره‌های قدیمی آجرپزی مشهد که این شهر را ساختند دعوت شورای اسلامی شهر مشهد مقدس برای حضور پرشور در دور دوم انتخابات ریاست‌جمهوری اعمال‌قانون ۲۳۰۷ خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۵۲ نفر در تصادفات مصدوم شدند (۱۴ تیر ۱۴۰۳) گلایه ساکنان محله پنجتن مشهد از جولان موتورسیکلت‌ها در بوستان‌ها پنجمین جشنواره قلم در مشهد برگزار می‌شود مشهد شهر پیشگام در انتشار اوراق مشارکت ترافیک سنگین در کوثر، خیام و پیرامون حرم امام‌رضا(ع) (۱۴ تیر ۱۴۰۳) اعزام بیش از ۳۳ هزار نیروی کارگری در مشهد به پروژه‌های شخصی توسط ایست‌کار‌ها هوای کلانشهر مشهد امروز آلوده است (۱۴ تیر ۱۴۰۳) راه اندازی ایستگاه ویژه غواصی و کار در اتفاع آتش نشانی مشهد آغاز کار ستاد دهه آخر صفر شهرداری مشهد با محوریت خدمت رسانی به زائران قرائت میثاق‌نامه خدمت ۱۷۰۰ دانش‌آموخته علوم پزشکی در حرم امام‌رضا(ع) بایدو فرصتی که زائران از آن سهمی ندارند شهردار مشهد خبر داد: اجرای عملیات تراش و روکش آسفالت بولوارهای نامجو و ارشاد
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

معاون وزیر کشور: مشهد پایتخت معنوی است و باید در قد‌و‌قواره خودش برنامه‌ریزی شود  

  • کد خبر: ۱۶۴۹۴۵
  • ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۸
معاون وزیر کشور: مشهد پایتخت معنوی است و باید در قد‌و‌قواره خودش برنامه‌ریزی شود  
مهدی سلیمی، معاون وزیر کشور و رئیس سازمان همیاری‌ها و دهیاری‌های کشور، گفت: مشهد را ‌در مقایسه با کلان‌شهر‌های دیگر نبینید. مشهد پایخت معنوی ماست و باید در قد‌و‌قواره خودش برنامه‌ریزی شود. 

به گزارش شهرآرانیوز، مهدی سلیمی، معاون وزیر کشور و رئیس سازمان همیاری‌ها و دهیاری‌های کشور، در مراسم تودیع شهردار مشهد که امروز یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ماه در تالار شهر مشهد برگزار شد، اظهار کرد: آقای اصغری تمام‌قد در صف خدمت‌رسانی به مردم و زائران طی ماه‌های گذشته بودند. در ادامه این مسیر آقای قلندر هم با قبول این مسئولیت، جهاد می‌کنند. 

وی خطاب به محمدرضا قلندر، شهردار جدید مشهد، تأکید کرد: اولویت‌بندی در کار‌ها فراموش نشود. در این فرصت باقی‌مانده مواردی را که مهم‌تر است، در اولویت قرار دهید. پروژه‌های جدید کلنگ‌زنی نشود و پروژ‌های گذشته را به پایان برسانید. 

سلیمی خاطرنشان کرد: آقای قلندر، برنامه‌ای به شورای شهر داده‌اید که طبق آن انتخاب شدید؛ بنابراین به این برنامه عمل کنید و از چارچوب آن خارج نشوید و با همراهی اعضای شورای شهر پیش بروید. 

وی‌ خطاب به اعضای شورای شهر نیز گفت: وقتی انتخاب انجام‌ شد، از اینجا به بعد اجازه دهید شهردار کار خودش را انجام دهد. به انتخابی که دارید، اعتماد کنید و اعضای شورا هم تمام‌قد پشت شهردار باشند. 

به گفته وی، شهرداری به‌تنهایی‌ نمی‌تواند موفق باشد و حمایت‌های همه دستگاه‌ها را می‌خواهد. حمایت استانداری نیز بسیار اهمیت دارد. در این روز‌های باقی‌مانده، سمت مباحث شعاری نرویم. حمایت‌هایی باید از طرف وزارت کشور صورت بگیرد و ما حتما کمک خواهیم کرد. باید بسیج عمومی شکل بگیرد تا مردم حاصل این انتخاب را در عمل ببینند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->